לאחר כחודש: המחבל שרצח בגבעת אסף נתפס

קובי פינקלר ובנצי ליזרוביץ' No Comments on לאחר כחודש: המחבל שרצח בגבעת אסף נתפס

לאחר כחודש במהלכו הצליח לחמוק מידי כוחות הביטחון, נתפס המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בגבעת אסף בו נרצחו שני חיילים ונפצעו נוספים | כוחות הביטחון: המחבל היה שותף לפיגוע בעפרה אותו ביצע אחיו שחוסל במהלך היתקלות

זירת הפיגוע לאחריו נעצרו המבוקשים צילום: הדס פרוש, פלאש 90
17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי במהלך הלילה בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי בשיתוף כוחות ימ"מ וצה"ל, נעצר עאצם ברגותי, המחבל שביצע את פיגוע הירי הרצחני בטרמפיאדה בגבעת אסף.

עאצם ברגותי היה שותף לביצוע פיגוע ירי בטרמפיאדה בעופרה יחד עם אחיו צאלח ברגותי אשר נהרג במהלך ניסיון מעצרו לפני כחודש. בפיגועים אלו נרצחו שלושה ונפצעו נוספים.

עאצם נעצר בבית אחד מסייעניו בכפר אבו שח'ידם בבנימין והיה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה מסוג קלאצ'ניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.

המעצר הלילה שבוצע על ידי לוחמי שב"כ וימ"מ הוא שיאו של מאמץ מודיעיני ומבצעי שהחל מיד לאחר הפיגוע, במהלכו, הפעיל שב"כ וצה"ל יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות לצורך איתור המפגע, כולל מעצר של עשרות פעילים וסייענים מקרב תשתיות החמאס בגזרת בנימין.

המפגע הועבר להמשך חקירת שב"כ. "שירות הביטחון הכללי, יחד עם צה"ל ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול בנחישות נגד מבצעי פיגועים או אלו אשר סייעו להם ולשמירה על ביטחון ישראל".

"לא היה לנו ספק שאנו נגיע אל עאצם ברגותי ונביא למעצרו", אמר מפקד הימ"מ נצ"מ נ' והוסיף: "שיתוף הפעולה של הימ"מ עם גורמי הביטחון השונים לרבות שירות הביטחון הכללי הוא זה שמביא פעם אחר פעם להצלחות מבצעיות מרשימות והוא זה שימשיך להבטיח שאף מרצח שפל לא יחמוק מהזרוע הארוכה של הימ"מ".



0 תגובות